Popularne posty

piątek, 16 grudnia 2011

I CO TO MA BYĆ?







No nie Ja protestuję za tydzień święta a u Mnie za oknem wiosenna pogoda czyli deszczowo. I pelargonie Mi kwitną na balkonie. Ja wcale nie czuję że będą święta...może dla tego że katar mam hi hi hi.Od czwartku leżę plackiem w łóżu i mam nadzieję że w końcu wygonię tą infekcję . W domu oparu czosnku i maści kamforowej.Wczoraj Pan listonosz humor Mi poprawił, dostałam przesyłkę od Mojej kochanej siostry Ewy i teraz chwalę się co dostałam. Cudne łapki z mojej ukochanej tkaniny i łapkę ciastka he he , ten przypadł do gustu Mojemu mężowi . Bo może posłużyć za przykrycie do nalewki świątecznej hi hi hi . Kupił mi ręczniki z mojego ulubionego sklepu i teraz nie mogę się doczekać kiedy powieszę je w łazience.Jak szaleć z dekoracjami świątecznymi, to czemu nie w łazience no nie:).Grudnik też w tym roku zastrajkował i nie kwitnie. Więc wydziergałam mu choinkę filcową ..a co niech i on poczuje magię tych świąt.Pozdrawiam lekko pociągająca nosem Dorcia.

7 komentarzy:

  1. dorotko ale cud twoja siostra majstruje.na te lapki tez bym sie zachaczyla .piekne.ciastek fajowy wsam raz dla farbowanej

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi...no to zerknij do mnie...mamy rodzielone bliźniaki jednojajowe...hehe
    też dostałam paczusię od Twojej siostry...same cukierasy...
    za jakiś czas porównamy wyszyte przez siebie zakładeczki...
    Dorka u mnie za oknem też wiosna...wkurza mnie to ale co zrobić - siła wyższa;
    u Ciebie przynajmniej święta widać...u mnie niestety jeszcze nie...
    kuruj się dziewczyno !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi...normalnie niesamowite...równo o 20.03 wpisałyśmy się do siebie...
    oj ta Twoja siostrunia robi cuda

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenciki śliczne!
    Ja tez nie czuję,że święta tuż tuż.Za oknem wiosna i jak tu choinkę ubierać?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenciki dostałaś śliczne- teraz na pewno proces zdrowienia będzie postepował szyciej:)Spóźnione życzenia urodzinowe- przede wszystkim zdrówka!
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow...Dota pomiędzy Tobą i Asią to była jakaś super telepatia! Cieszę się,że Ci się łapki podobają. Bardzo ładnutka ta filcowa choineczka sis. U mnie grudnik już kwitnie na różowo a nie jak zawsze na biało.A jaką naleweczkę ukrywacie pod tym imbirowym pankiem?
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenciki,a ja też bardziej Wielkanocnie się czuję:)Pozdrawiam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń