Popularne posty

niedziela, 20 grudnia 2015

Post Grudniowy

Niesamowite jak szybko zleciał Mi ten rok ...Niedawno miałam inwentaryzację w pracy i był Sylwester...A tu już niedługo końcówka roku ...Mój rok był taki sobie wiele się działo. Ale najważniejsze jest to że mam syna w domu. Cieszę się też bardzo, że chodzę na zajęcia plastyczne...i mam przez to fajne czwartki.W tym roku dom w grudniu u Mnie też w czerwonych barwach...lubię ten kolor zimą .Bo dodaje mi takich sił witalnych ,kiedy szaruga za oknem ....Ostatnio zrobiłam przegląd szaf i wiele rzeczy zmieniło właściciela ...mam zbyt dużo rzeczy ..Czasami kupuję bez zastanowienia bo mi się podoba coś i muuuszę to mieć. Z nowym rokiem postanowiłam zmienić tą chęć kupowania wszystkiego co mi się podoba. I ROBIĆ BARDZIEJ PRZEMYŚLANE ZAKUPY ....Mam nadzieję że dotrzymam postanowienia .Te bombki karczoch zrobiłam ostatnio w ilościach hurtowych ...jako prezenty dla rodziny i przyjaciół...Te dwie zostawiłam sobie i teraz wędrują po całym domu .Jeszcze tylko kilka akcentów świątecznych i mogę się cieszyć świątecznym nastrojem i gośćmi . Jutro przylatuje siostrzenica z chłopakiem a pojutrze reszta gości w liczbie szt 4 hi hi . Będzie pełna chata....Pozdrawiam serdecznie życzę cudownych świąt tym którzy je obchodzą...A tym którzy nie pomyślnego Nowego roku.Pozdrawiam serdecznie Dorcia...

3 komentarze:

  1. Dorcia dziękuję za życzonka;
    Tobie/Wam również spokojnych radosnych świat życzę

    mi też bardzo szybko minął ten rok; wiele się zmieniło ...
    dobrze, ze ja nie kupuję wszystkiego jak leci
    ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-) Jak obejrzałam tutorial z wykonaniem tych bombek, to osłabłam. Podziwiam Cię, że nie tylko dla siebie zostawiłaś, ale jeszcze obdarowałaś innych. To naprawdę prezent od serca. Fajnie, jak tak dużo bliskich ludzi siada przy świątecznym stole. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń